Over mij

Sinds mijn 16e ben ik werkzaam als loodgieter. Na zeven jaar bij drie allround loodgietersbedrijven in dienst te zijn geweest ben ik in 2006 voor mijzelf begonnen. Mijn klanten zijn aannemers, bedrijven, zzp timmermannen en particulieren. Vaak in de regio rondom Ameide-Tienhoven, soms ook wat verder.

Kwaliteit staat voorop, ik denk mee met de klant over de best mogelijke uitvoering en lever maatwerk. Door mijn werk kom ik veel bij mensen over de vloer, persoonlijk contact en een prettige omgang met mijn klanten vind ik dan ook zeer belangrijk. Wanneer er bij een project meerwerk naar voren komt zal ik dit tijdig met u bespreken, zodat u niet voor verassingen komt te staan.

• Vakmanschap

Zorgvuldig in de uitvoering van mijn vak en geen concessies doen op het gebied van kwaliteit.

• Eerlijk advies

Weten waar je aan toe bent, geen verassingen achteraf.

• Maatwerk

Meedenken, adviseren en oplossen met oog voor detail. Altijd naar de wens van de klant.

Referenties

Met de Kerst in de kou zitten; dat liet loodgietersbedrijf Streefkerk ons niet gebeuren. Ondanks de lastige openingstijden van de leveranciers heeft Andreas ons voorzien van een nieuwe CV en deskundig advies. Wij waren zeer geholpen met zijn snelle en kundige handelen. Daarnaast heeft Andreas ons bijgestaan bij de plaatsing van een afvoer voor de droger en geholpen met een lekkage. Dit alles naar tevredenheid!

Arine Gijsbers-Bovekerk